12 Mart 2013 Salı

Güncelleme

Merhaba millet! ^^
Biz Akuma'nın (artık kısaca böyle desek?) 2. cildi üzerinde çalışırken sizleri de son gelişmelerden haberdar edeyim dedim :)
12. bölümün de editi bitti. Hem de her zamankinden daha hızlı oldu çünkü bugün elektrik kesilmişti, dolayısıyla internet de yoktu, eh bana da kaybedecek zaman kalmadı böylelikle. Bilgisayarın tüm şarjıyla editi bitirdim. (Daha doğrusu tam son sayfayı editlerken pili bitti keratanın da elektrik gelir gelmez tamamladım :D )
Şimdi 2. cildin son bölümünü sevgili Anes çeviriyor. Biz de (ya da sadece ben) nefesimizi tutup bekliyoruz ^^
Bu arada çeşitliliği daha çabuk arttırabilmek için one-shot mangalara bakınıyorum. Yakında yeni bir şeyler gelecek, rahat olun :)
Şimdilik benden bu kadar . Gideyim de biraz Anes'in hızını arttıracak teşviklerde bulunayım :3
- Nixie iLosh

0 yorum:

Yorum Gönder