9 Mart 2013 Cumartesi

Merhaba!




Merhaba Manga Severler!
Ben Nixie iLosh ve bu da blogumuzun ilk yayını...
Gece olmasına rağmen böyle güneşli bir yazı yazmamın nedenini merak ediyor olabilirsiniz. Ben de ediyorum. Sanırım heyecandan beynim sulandı.
Neyse şimdi sizlere bu blogdan biraz bahsetmek istiyorum. İstek üzerine açmış olduğum bu blogun tasarımı ve düzeniyle 3 gün 3 gece uğraştım. Aşağı inince çıkan "Yukarı Çık Butonu"muz çok şirin değil mi? :3
Şimdi biraz da menüde gezinin. Hakkımızda sayfasına girip bize dair genel bilgiler edinebilirsiniz. Ya da üstüne gelince ekibimizin adları çıkıyor, onlardan da kişisel bilgilerimize erişebilirsiniz. Bunlardan bana ne, ben manga istiyorumm!! diyorsanız devam eden projemiz Akuma To Love Song sayfasına gelin. Manga hakkında bilgi, online okuma ve indirme seçenekleri bulunmakta. Benim fikrimi sorarsanız online okuyun derim. Sayfaları gerçekten manga okur gibi sağdan sola çeviriyorsunuz, çok eğlenceli ^^
Şimdi son olarak projemizdeki ilerlemenin bir özetini geçeyim: 
12. bölüm çevrildi, editlenmeyi bekliyor. 13 de editlendikten sonra tüm cildi ekleyeceğiz.
Çok çok öptüm, Dedikoducu Kız
- Nixie iLosh

0 yorum:

Yorum Gönder